Το iPhone μου δεν αποκρίνεται ούτε ενεργοποιείται

Το iPhone μου δεν αποκρίνεται ούτε ενεργοποιείται

Το iPhone μου δεν αποκρίνεται ούτε ενεργοποιείται

Εάν το iPhone σας δεν αποκρίνεται ούτε ενεργοποιείται, μπορείτε να ακολουθήσετε τα εξής βήματα για να προσπαθήσετε να το διορθώσετε:

1. Επανεκκινήστε το iPhone σας. Η απλούστερη λύση είναι να κάνετε μια επανεκκίνηση. Για να το κάνετε αυτό, πατήστε παρατεταμένα το πλευρικό κουμπί και το κουμπί μείωσης έντασης ήχου ταυτόχρονα. Όταν δείτε το ρυθμιστικό απενεργοποίησης, σύρετε το προς τα δεξιά. Περιμένετε 30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια πατήστε ξανά το πλευρικό κουμπί για να ενεργοποιήσετε το iPhone σας.

2. Κάντε υποχρεωτική επανεκκίνηση του iPhone σας. Εάν η επανεκκίνηση δεν λειτουργεί, μπορείτε να δοκιμάσετε να κάνετε υποχρεωτική επανεκκίνηση. Για να το κάνετε αυτό, πατήστε και κρατήστε πατημένο το πλευρικό κουμπί και το κουμπί μείωσης έντασης ήχου ταυτόχρονα για περίπου 10 δευτερόλεπτα. Όταν δείτε το λογότυπο της Apple, αφήστε τα κουμπιά.

3. Συνδέστε το iPhone σας σε φορτιστή. Εάν το iPhone σας είναι χαμηλά σε μπαταρία, μπορεί να μην μπορεί να ενεργοποιηθεί. Συνδέστε το iPhone σας σε φορτιστή και αφήστε το να φορτιστεί για τουλάχιστον 30 λεπτά. Στη συνέχεια, δοκιμάστε να το ενεργοποιήσετε ξανά.

4. Επαναφέρετε το iPhone σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Εάν τα παραπάνω βήματα δεν λειτουργήσουν, μπορείτε να προσπαθήσετε να επαναφέρετε το iPhone σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Αυτό θα διαγράψει όλα τα δεδομένα από το iPhone σας, επομένως φροντίστε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων σας πριν το κάνετε αυτό. Για να επαναφέρετε το iPhone σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Ανοίξτε τις “Ρυθμίσεις”.
  2. Πατήστε “Γενικά”.
  3. Πατήστε “Επαναφορά”.
  4. Πατήστε “Διαγραφή όλων των ρυθμίσεων και του περιεχομένου”.
  5. Εισαγάγετε τον κωδικό πρόσβασης του iPhone σας.
  6. Πατήστε “Διαγραφή όλων”.
Διαβάστε:  Πώς θα εντοπίσεις ότι το iPhone θέλει καινούρια μπαταρία;

5. Επισκεφθείτε ένα κατάστημα Apple ή ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο επισκευής. Εάν έχετε δοκιμάσει όλα τα παραπάνω βήματα και το εκθεσιακό iPhone σας εξακολουθεί να μην λειτουργεί, μπορεί να χρειαστεί να επισκεφθείτε ένα κατάστημα Apple ή ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο επισκευής για βοήθεια.

Επιπλέον συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν να διορθώσετε το πρόβλημα:

  • Εάν το iPhone σας έχει υποστεί ζημιά από νερό, μπορεί να μην μπορεί να ενεργοποιηθεί. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να το στεγνώσετε και στη συνέχεια να το δοκιμάσετε ξανά.
  • Εάν το iPhone σας έχει πρόσφατα ενημερωθεί σε μια νέα έκδοση του iOS, μπορεί να υπάρχουν προβλήματα συμβατότητας με ορισμένες εφαρμογές ή εξαρτήματα. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να δοκιμάσετε να απεγκαταστήσετε τις πρόσφατα ενημερωμένες εφαρμογές ή να συνδέσετε το iPhone σας σε διαφορετικό αξεσουάρ.

Η συσκευή σας δεν ανταποκρίνεται ή δεν ενεργοποιείται μετά την επανεκκίνηση.

Η επανεκκίνηση είναι η πρώτη επιλογή, αλλά χρειάζεται να χρησιμοποιείτε την παρακάτω διαδικασία ως τελευταίο μέσο αν δεν επιλύεται το πρόβλημα:

  1. Επανεκκίνηση: Προσπαθήστε να επανεκκινήσετε τη συσκευή σας.
  2. Επαναφορά: Εάν η επανεκκίνηση δεν λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να δοκιμάσετε την επαναφορά της συσκευής. Για να το κάνετε αυτό, πατήστε και κρατήστε πατημένα τα κουμπιά “Sleep/Wake” και “Home” τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα, μέχρι να εμφανιστεί το λογότυπο της Apple. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η επαναφορά δεν προκαλεί απώλεια δεδομένων.
  3. Επαναφορά με το iTunes: Εάν ούτε η επαναφορά δεν λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να δοκιμάσετε να επαναφέρετε τη συσκευή σας μέσω του iTunes:
    • Συνδέστε τη συσκευή σας στον υπολογιστή σας και ανοίξτε το iTunes.
    • Εάν η συσκευή εμφανίζεται στο iTunes, επιλέξτε την και κάντε κλικ στην επιλογή “Επαναφορά” στον πίνακα “Σύνοψη”.
    • Εάν η συσκευή σας δεν εμφανίζεται στο iTunes, δοκιμάστε να εκκινήσετε τη συσκευή σε λειτουργία ανάκτησης:
      • Συνδέστε το καλώδιο USB της συσκευής μόνο στον υπολογιστή σας.
      • Πατήστε και κρατήστε πατημένο το κουμπί “Home” της συσκευής ενώ συνδέετε το καλώδιο USB.
      • Όταν εμφανίζεται το μήνυμα “Συνδεθείτε στο iTunes”, αφήστε το κουμπί “Home”. Εάν δεν εμφανιστεί αυτό το μήνυμα, επαναλάβετε τα παραπάνω βήματα.
      • Το iTunes πρέπει να ανοίξει και να εμφανίσει ένα μήνυμα που λέει ότι ανιχνεύθηκε μια συσκευή σε λειτουργία ανάκτησης. Ακολουθήστε τις οδηγίες στο iTunes για να ολοκληρώσετε την επαναφορά.
Διαβάστε:  Πώς να αλλάξετε τον ήχο ειδοποίησης στο iPhone

Συνολικά όλα τα παραπάνω θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις. Αν τίποτα από αυτά δεν λειτουργήσει επικοινωνήστε μαζί μας.

LEAVE A COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *